Gam UHU Pun tak sekuat ikatan CINTA Kami. Si Hitam & Si tompok Jalan Macam belangkas…. Pakai gam gajah ke dik non!

Kucing merupakan haiwan yang sangat perlukan perhatian dan kasih sayang yang lebih dari pemiliknya. Tidak cukup dengan hanya memberikan makan dan menguruskan kebersihan nya sahaja, malah ia perlu dijaga dengan perhatian yang khusus dan selalu ajak bermain. Jika tidak berbuat demikian mungkin kucing anda akan bakal stress dan apabila kucing anda stress, ini boleh menjejaskan kesihatan nya.

Perkongsian video daripada seorang pengguna fesbuk ini amat menarik & mencuri hati ramai pengguna fesbuk lain. Dua ekor kucing peliharaan si perakam ini mempunyai hubungan agak rapat. Si hitam & Si Tompok nampaknya sangat sangat sehingga mereka pergi kemana2 pun berdua. Rakaman pula menjukkan kecua2 kucing tersebut berjalan seperti melekat. InI membuatkan perkongsian ini mendapat respon yang agak menarik & para netizen meninggalkan komen yang agak lucu & menarik.

Si Hitam & Si Tompok seakan tidak dapat dipisahkan antara satu sama lain. Sangat seronok apabila melihat dua ekor kucing rapat seperti ini.

Ada yang mengatakan Si Tompok & Si Hitam berjalan seperti belangkas. Berjalan pun sudah melekat seperti digam. Ekor pun dah bersilang2, sangat comel.

Dibawah adalah antara komen menarik para netizen.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.