Jumpa di tepi jalan, mungkin dah beberapa hari tak makan. Letak atas meja nak bagi makan, tiba2 jadi begini.

Jadual Pemakanan Anak Kucing: Berapa Banyak Untuk Memberi Makan Anak Kucing Anda yang sedang Membesar. Sama seperti bayi manusia, anak kucing banyak tumbuh pada tahun pertama kehidupan mereka. Jenis makanan dan berapa banyak anak kucing secara langsung mempengaruhi kadar pertumbuhan dan perkembangan mereka. Dengan memastikan anak kucing mengikut jadual makan yang betul, anda akan dapat memantau pertumbuhan anak kucing anda dan memastikan mereka mendapat makanan yang sesuai.

Nak nangis ke, nak gelak. Baru je bukak makanan tu, belum lagi rasa. Eh eh si kecil dah ada yang rasa dulu. Tak tahu lah nak marah ke, nak gelak sambil nangis ke macam mana. Bila tengok si kecil hahaha kelakar pulak dengan comotnya satu muka penuh sos makanan tu. Bertabah lah. Tengok tu muka si kecil siap jilat bibir sedap sangat lah tu. Sampai macam tu sekali.

Komen;

cutie

kucha kucing matcha

lah.. kucing tu celup muka dalam sos ke

hahahhaha sian

Jangan lupa like share komen. Terima kasih!

 

Post Berkaitan

Leave a Reply