Santai betul,..Pencinta Meow je Faham…Kalau nak layan Kucing, auto Baring Kuak lentang….Sikap Lelaki ini dipuji netizen

Jika dilihat melalui ekspresi, kucing sepertinya tidak mempunyai perasaan. Pernahkan anda tertanya-tanya sama ada kucing yang dibela sayangkan kita atau tidak?Nampaknya anda tidak keseorangan kerana ia merupakan persoalan yang menghantui minda para pencinta kucing di luar sana.

Kucing merupakan salah satu binatang yang menjadi kegemaran orang ramai untuk menjadi haiwan peliharaan dirumah. Mungkin kerana sifatnya yang manja,..lucu dan menyenangkan membuatkan kucing mudah dijaga dan dilayan.

Satu perkongsian video menarik daripada seorang pengguna fesbuk ini amat menarik perhatian. Lokasi CCTV yang bertempat di sebuah masjid ini pada mulanya menunjukkan seekor kucing yang sedang “grooming” di atas meja. Tidak lama kemudian datang seorang lelaki yang menyapa dan mengusap-usap sikucing. Lelaki tersebut dilihat bermain-main dengan si kucing sehingga lah dia sendiri membaringkan diri terlentang untuk bermain dengan kucing tersebut. Seronok bermain-main dengan kucing ni…. min pun suka tau.

Sayangnya dia kepada kucing. Lelaki tersebut mesti suka dan gemar melayan kucing-kucing. Kata orang,… sesiapa yang gemar melayan kucing ni seorang yang penuh sifat kesabaran dan juga sangat penyayang…betul ke netizen? Cuba jawab sket…

Di bawah adalah antara komen-komen menarik yang ditinggalkan oleh para netizen di fesbuk.

Post Berkaitan

Leave a Reply