Ternampak Lelaki Lem4s Di Sungai, Anak Gajah Meluru Berlari Masuk Ke Sungai Untuk Menyelamatkannya

Seekor anak gajah telah melihat seorang lelaki yang kelihatan lem4s di sungai, tanpa berfikir panjang, anak gajah itu kemudiannya terus meluru kearah lelakiĀ  tersebut dan mahu menyelamatkannya dengan sedaya upaya.

Kham Lha, seekor anak gajah yang paling muda di Taman Alam Semula Jadi Gajah di utara Thailand, ternyata mempunyai hubungan istimewa dengan salah seorang staf di situ, Darrick.

Buktinya, apabila Darrick membuat simulasi lemas di dalam sungai, Kham Lha dilihat terus bergegas masuk ke dalam sungai untuk menyelamatkan Darrick.

Menerusi video yang berdurasi hampir seminit itu, Darrick yang berada di tengah-tengah sungai berpura-pura lem4s ketika Kham Lha dan beberapa ekor gajah lain berada berdekatan di tebing.

Kham Lha kemudian dilihat dengan pantas berlari ke dalam air dan menuju ke arah Darrick hingga ke arah tebing sungai.

Sesampainya di tebing, Darrick mengucapkan terima kasih kepada Kham Lha. Tonton video di bawah:

 

Kham Lha merupakan salah seekor dari 19 ekor gajah yang diselamatkan oleh santuari itu dari industri pelancongan. Di usia 4 tahun, Kham Lha dipaksa menjalani latihan menyeks4kan ditangan penawannya sebelum ini.

Tapi kehidupan Kham Lha sekarang sangat tenang dan gembira di samping gajah-gajah lain bersama Darrick. Temgoklah video anak gajah ini selamatkan lelaki lemas (Darrick) yang sungguh mengharukan.

Leave a Reply

Your email address will not be published.