Wanita Lumpoh Terkilan Kudrat Tak Dihargai. PeIanggan Hilang Bila Nampak Dia C0D.

Walaupun kudrat terasa Iemah, wanita yang mengh4dapi peny4kit kr0nik ini tetap bersemangat dengan melakukan pelbagai ju4lan dalam talian termasuk perkhidmatan pengh4ntaran barang (C0D).

Namun, Nur Su’aidah Mohd Jaafar kadang kala kec3wa apabila melayan ker3nah pelanggan yang tidak ‘munculkan’ diri setelah dia tiba di l0kasi C0D di sekitar Kemaman, Terengganu

Menerusi luahan di Facebook, Nur Su’aidah atau lebih dikenali dengan panggilan Su memohon agar pelanggan sentiasa ‘alert’ apatah lagi sekiranya dia memandu dari jauh semata-mata ingin menghantar ju4lan tersebut.

Su nak mudahkan urusan anda, anda mudahkan urusan Su juga…

Kalau nak batal pun bagitahu dengan jelas ye Su tak m4rah.. Kudrat Su tak kuat.. Kadang hati ni rap0h sangat2.. Airmata laju je mengalir.. Su jugak tak sekuat yang disangka..
“Bila Su keluar pergi COD dah dekat nak sampai rumah, telefon dan WhatsApp tak ada respon hanya Allah yang tahu.. Nak2 kalau jauh sikit penat tu terus terasa bila anda buat su macam tu,” tulisnya.

Dia yang mengal4mi lump0h sejak beberapa tahun lalu meIakukan COD di dua lokasi semalam, namun pulang dengan hampa selepas menunggu hampir sejam.

“Ada yang dah sampai depan rumah tadi cakap boleh tak batal Kak Su.. Allahuakbar terus tersedu kat hati.. Pergi dengan anak.. Mujur anak jadi penyejuk hati.. Anak la pujuk mama jangan nang!s takde rezeki la tu..
“Kalau ada yang niat nak membeli & C0D tu ingat la wajah ni dan kudrat tak seperti anda yang norm@l.. Tenung la wajah letih ni dan ingat ye pesanan su,” katanya.

Posting yang lalu.

Tinjauan di beberapa p0sting mendapati, suaminya Zulkiffle Yunus mencari rezeki dengan meIakukan pelbagai kerja termasuk mem0tong rumput dan mengecat rumah.

 

Serba sedikit mengenai dirinya

Sumber : Nur Su’aidah Mohd Jaafar

Leave a Reply

Your email address will not be published.