“Aku Pun nak berlayar jugak!”! Tiba-tiba Si belang muncul atas kapal entah dari mana, Macam VIP Di hantar pulang ke darat secara KHAS Lagi!!

Memiliki binatang peliharaan kesayangan seperti kucing merupakan satu pengalaman yang mampu memberikan anda keseronokan yang luar biasa kepada sesiapa yang memiliki kucing.

Perasaan tersebut malahan tak ubah seperti  seperti menjadi ibubapa kepada haiwan ini biarpun kasih sayang dan tanggungjawab itu hanya buat seekor binatang. Rutin harian yang berat dengan ganjaran tidak ternilai dirasakan apabila anda dapat melihat sendiri bagaimana ia membesar, bergerak dan bermain di depan mata anda sendiri.

Satu perkongsian video daripada seorang pengguna fesbuk ini menunjukkan sisi lucu Si kucing belang yang tiba-tiba muncul entah dari mana didalam kapal yang mahu belayar ke laut. Entah dari mana Si belang muncul pun tak tahu tiba-tiba je muncul kat atas kapal. Mungkin dia pun nak ikut belayar agaknya.

Jika berdasarkan video, oleh kerana tidak mahu si belang ikut sekali belayar, petugas di atas kapal bercadang mahu menghantar si belang kembali ke darat dengan menggunakan bot peribadi lagi tu. Wah-wah kena escort balik ke darat ye belang…

Tak payahlah ko ikut belayar ke laut ye belang,… sia-sia je ko mabuk laut nanti terjuling-juling…

Di bawah adalah antara komen-komen para netizen.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.