Eh?Mana pi Tuan aku?..Lama Betul dia perhatikan sebelum angkat dan lari,…Part Berdiri tu yang tak boleh tahan….

Kamu dapat mengetahui saat kucing takut atau merasa terancam dari bulunya. Biasanya, bulu ekor kucing akan berdiri.  Bila tulang punggung kucing terlihat melengkung dan bulunya menjadi tegak di sepanjang punggung dan bawah ekor, tandanya mereka membutuhkan jarak.

Kucing ni mesti cakap dalam hati dia. Apa benda lah tuan aku ni nak main magic. Kucing tu pun tengok je malas nak layan. Sampai dia turun bawah sofa, nak tengok dia pun berdiri. Alahai comel betul kucing tu berdiri.

Komen;

xleh g part bdiri tu

kan mmg comel

cutenye

comey je. haha

Jangan lupa like share komen. Terima kasih!

Leave a Reply

Your email address will not be published.