Memang seronok naik banana boat ni. Tapi bila Ianggar bot laju lain, tengok yang terbang tuh apa yang jadi.

Aktiviti sukan rekreasi air sememangnya diminati ramai khususnya dalam kalangan pelancong yang berkunjung ke pantai bagi merasai pengalaman percutian menarik.

Namun isu kes3lamatan perlu menjadi keutamaan untuk setiap aktiviti yang dijalankan bagi mengelak sebarang kec3deraan ataupun kemaIangan serius yang boleh berlaku.

Situasi itu boleh digambarkan menerusi rakaman video yang dibuat naik di laman Fesbuk apabila beberapa pengunjung terlibat dalam peIanggaran bot pelampung di pantai Teluk Kemang, Port Dickson, Negeri Sembilan.

PeIanggaran itu berlaku apabila pelampung yang dinaiki pengunjung itu bertembung dengan sebuah bot dari arah berlawanan. Meskipun dipandu oleh bot pengiring yang bertugas, kejadian itu dipercayai berpunca daripada pukulan ombak yang kuat serta pemandu yang hilang kawalan. Menerima lebih 100,000 jumlah tontonan di Fesbuk, kejadian itu mendapat pelbagai reaksi daripada warganet. Ni laju langsung tak pandang kiri kanan. Kalau aku kat tempat tu. Comfirm tr4uma, siapa je tak tr4umakalau macam tu. Aku tengok buat seram.

Komen;

semoga baik2 sahaja

laju+kelam kabut lawan ombak

sangat2 bahaya ye kawan-kawan

Jangan lupa like share komen. Terima kasih!

Post Berkaitan

Leave a Reply