Sangkakan sampah tengah jalan. Pemuda ini sanggup menunggang lawan arus. Habis kereta dia tahan.

Memang tak dapat kita nafikan yang manusia memang mudah menyayangi haiwan lgi lagi kucing. Ada juga yang takut dengan haiwan bernama kucing, ibarat macam nampak anak harimau! Terdapat juga segelintir manusia ni yang berperangai lagi hin4 dari binatang. Hari ni je kat Fesbuk newsfeed ternampak kisah pend3raan binatang. Kisah seorang lelaki berusia 25 tahun yang membu4ng seekor kucing daripada tingk4t 10 di Sing4pura  dan kemudian menghentak ke lantai hingga m4ti, dah dij4tuhi huk uman penj4ra 18 minggu. Satu lagi kisah anjing, Milk yang diluk4kan dengan pis4u di beberapa bahagian muka! Memang tak sangguplah nak baca artikel tu, dah nampak gambar terus scroll aje ke bawah. Banyak lagi kisah dan cerita tentang kekej4man yang telah dilakukan terhadap kucing dan haiwan lain tidak kira dimana mana pun.

Satu perkongsian video daripada seorang pengguna fesbuk ini mendapat perhatian para netizen. Seekor kucing nampak seperti terb4ring ditengah tengah jalan raya tanpa mengetahui sebab dan punca ia berada disitu.

Nasib kucing itu agak baik kerana seorang penunggang motorsikal telah ternampak lalu berpusing dan berhenti untuk menyel4matkannya. Alangkah mulianya hati penunggang motorsikal tersebut kerana menyel4matkan kucing tersebut lalu dibawa balik.

Dibawah adalah antara komen komen yang ditinggalkan oleh para netizen.

 

 

Post Berkaitan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *