Terselah Kehebatan Si Cilik Ini Lakar Pelan Rumah Dalam Diam Tunjuk Bakat Terpendam

Perkara yang paling penting untuk menjadi seorang arkitek adalah anda perlu ada daya imaginasi yang kreatif bagi menghasilkan lakaran rumah. Dengan itu, lakaran yang anda hasilkan akan lain daripada yang lain.

Menjadi seorang arkitek bukanlah semudah yang disangkakan. Seperti yang anda ketahui, untuk menjadi arkitek anda memerlukan fokus yang tinggi dan ketelitian dalam menghasilkan pelan rumah.

Perkongsian ini adalah dari June Khalish yang merupakan seorang ibu kepada si cilik ini yang bernama Khalish Umar. Perkongsiannya adalah mengenai si cilik ini tunjuk bakat terpendam lakar pelan rumah.

Jadi jom kita tengok beberapa gambar lakaran pelan rumah dihasilkan oleh adik ini yang dikongsikan oleh ibunya dilaman sosial beberapa hari yang lalu.

Sungguh menarik dan sangat kreatif apa yang dilakukan oleh Umur Khalish ini. Biarpun si cilik ini baru bersekolah rendah, tapi bakat yang dianugerahkan kepadanya ini sangat luar biasa. Lakaran pelan rumah yang dihasilkan olehnya juga sangat teliti dan cantik seperti seorang arkitek.

Tunjuk Bakat Terpendam Lakar Pelan Rumah

Tajuk: Mahligai Idaman Dia.

Bahan: Drawing block & Pencil 2B ECO.

Ini adalah lakaran pelan yang dihasilkan oleh adik ini. Dalam pada sibuk dengan PDPR, dia masih sempat menconteng, melepaskan stress barangkali

Selepas habis PDPR, dia sedang gigih melukis pelan rumah.

Cantik bukan hasil lakaran yang dibuat ini?

Semoga adik ini menjadi seorang arkitek yang berjaya suatu hari nanti apabila sudah dewasa.

Inilah perkongsian daripada Giler Deco, semoga perkongsian ini dapat memberi inspirasi kepada anak-anak anda supaya menjadi anak yang berjaya suatu hari nanti.

Sumber: gilerdeco

Leave a Reply

Your email address will not be published.