Video – Bila Kucing Hutan Ini Di Anggap Ancaman Besar, Tetapi Apa yang Dia Buat Habis 1 Rumah Diam.

Wah! Tak sangka, berlainan spesies pun tidak menghalang kucing-kucing ini untuk saling berkomunikasi dengan baik antara satu sama lain! Perkongsian di laman ins tagram @therealtarzan baru-baru ini mencuit hati netizen yang masing-masing memberikan caption yang positif melihatkan video terbabit.

Dalam video berkenaan, kelihatan seekor kucing putih yang tidak begitu selesa dengan kehadiran seekor kucing liar yang kelihatan amat garang. Dia pasti menggangap kehadiran kucing liar terbabit akan meng4ncam ketenteramannya.

Namun apa yang terjadi adalah sebaliknya! Setelah kucing putih yang manja member0ntak, si kucing liar dengan selamba menenangkannya dengan meletakkan tangannya di dada kucing putih tersebut. Seketika, si kucing putih terus bertenang dan tidak agres1f lagi. Menarik bukan!

Jarang kita melihat spesies kucing yang berlainan ini dapat bermain bersama. Masing-masing akan beranggapan di hadapan mereka adalah musvh yang berbah4ya! Namun, ada pengajaran yang boleh kita ambil dari perkongsian terbabit.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Mike Holston (@therealtarzann)

Pertama, sebagai manusia biasa, kita janganla mudah memandang serong dengan niat orang lain. Berbvruk sangka itu pastinya adalah sifat yang tercela. Mana tahu, orang yang kita anggap mahu menjatuhkan kita itu sebenarnya adalah “kawan” yang ingin membantu kita dalam diam. Mana tahu kan?

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Post Berkaitan

Leave a Reply