Kucing ‘terjelir’ faham tuan cakap curi tumpuan ramai, “Sah kucing Melayu…”

Kini pelbagai telatah kucing yang boleh dilihat warganet dim3dia s0sial menerusi aplikasi popular dan salah satunya menerusi ruangan TikT0k.

Aplik4si TikT0k kini bukan sahaja membuatkan pengguna perlu menghasilkan cont3nt menari tarian trend atau melakukan cabaran trend malah dengan platf0rm terbabit pelbagai video boleh dikongsikan yang tidak menghalang pengguna hanya perlu berkongsikan kisah peribadi sahaja.

Begitu jugalah video dikongsikan pengguna TikT0k ini apabila c0ntent perkongsiannya diruangan apl1kasi terbabit mendapat ribuan tanda suka akibat kucing miliknya,


Sehingga telatah kucingnya yang disapa Kakak itu juga mengundang warg4net cukup terhibur apabila pengguna atas nama Nurul Shafiqa memuat naik video lucu kucing.

Melalui rakaman, kucingnya yang mungkin keletihan tetapi lidahnya yang terkeluar mencetuskan orang ramai tercuit hati dengan gelagat comelnya ini.

Walau bagaimanapun, dalam pada masa yang sama kucing comel ini yang dipanggil tuannya seolah-olah memahami apabila telatahnya ditegur kerana mengeluarkan lidahnya lalu dimasukkan kembali dimana perkara itu terus membuatkan tuannya juga gelak besar.

Kucing terjelir curi tumpuan warg4net di TikT0k

Perkongsian terbabit juga disertakan dengan kapsyen, “Eh dia ni, tak boleh tengok aku senang betul.” Di samping itu menerusi ruangan komen pula, warg4net meninggalkan pelbagai re4ksi lucu dan akui begitu terhibur dengan telatah selamba kucing terjelir itu.

“Sah kucing Melayu, paham betul dia”

“Dia faham”

“Pandai la pulak dia…”

Leave a Reply

Your email address will not be published.