Rakaman Sitvasi Ayam Jaga Anak Kucing Ini Bikin Pen0nton Pelik

Sama seperti manusia, haiwan juga tahu menyayangi dan menjaga anak sendiri. Tidak kisahlah apa juga jenis atau spes1s haiwan ini, setiap satunya memiliki sifat melindungi masing-masing.

Namun begitu lain pula halnya dengan ayam yang rakamannya telah tular di s0sial media baru-baru ini. Dalam rakaman itu, pada awalnya kelihatan ibu ayam sedang ‘mengeram’ telur di reban. Tapi apa yang mencuri perhatian ramai selepas si perakam mula menyelak untuk melihat ‘telur’ di bawahnya itu.

Cukup memeranjatkan apabila beberapa ek0r anak kucing sedang berlindung di bawah ayam tersebut! Lain macam betul ya anak kucing boleh dilindungi oleh ibu ayam sebegini. Berikut adalah perkongsian situasi aneh yang dimuat naik oleh seorang pengguna Tw1tter baru-baru ini:

Memang plot twist habis ya rakaman ayam jaga anak kucing ini. Anak kucing itu pun comel sangat! Perk0ngsian vide0 ayam jaga anak kucing ini telah meraih hampir satu jut4 tontonan dan 43 ribv lik3s serta 9,400 retwe3ts.

Rata-rata warganet turut hairan menyaksikan sitvasi ini dan meninggalkan re4ksi mereka itu di ruangan komen perk0ngsian tersebut seperti berikut:

“Mana pegi mak kucing tu?”

“Paling comel yang saya tengok hari ini”

“Kucing dengan ayam bukan selalu tak ngam ke?”


“Lepas ni kalau korang beli telur, pastu tiba-tiba menetas bunyi ‘meaow’ tahu la sebab apa kan”

Leave a Reply

Your email address will not be published.