“Siapa je sanggup marah aku” – Gelagat Oyen pura-pura pengsan selepas ‘kantoi’ sepahkan tisu cuit hati netizen

Setiap kali bercakap tentang si oyen, mestilah ramai yang akan teringat cerita-cerita tentang kenakalan mereka yang seringkali menimbulkan masalah. Sama macam kejadian yang dikongsikan pemilik kucing ini tentang gelagat si oyen selepas kantoi mencetuskan huru hara di rumah.

Bukan sahaja kantoi dengan pemiliknya ini malah si oyen juga turut berpura-pura pengsan seperti tiada apa-apa yang berlaku. Rata-rata netizen turut sama terhibur melihat reaksinya ini ditambah pula dengan video tersebut yang kini menerima setengah juta tontonan.

Di dalam video yang dikongsikan ini, kelihatan seekor kucing berwarna oren yang sedang terbaring dengan keadaan terlentang. Di sekelilingnya turut kelihatan beberapa tisu yang habis disepahkan di mana kebanyakannya hancur dikerjakan.

Lihat Video:

Menurut pemiliknya, itu semua adalah hasil kerja kucing tersebut yang kemudiannya berpura-pura pengsan selepas apa yang berlaku. Lebih mencuit hati, si oyen turut kelihatan terbaring di situ semasa pemiliknya merakamkan apa yang berlaku.

Pemiliknya kemudian meletakkan salah satu tisu yang telah dirosakkan di atas badan kucing itu. Namun apa yang melucukan ialah si oyen kekal tidak bergerak sekaligus membuatkan ramai berdekah melihat reaksinya ini.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen turut sama terhibur dengan lakonan hebat dari si oyen ini. Malah ada yang berseloroh kucing itu boleh menang anugerah pelakon hebat dengan lakonannya itu.

“Buat-buat pengsan, nanti kena marah.”

Sumber : himpunanceritalawak

Leave a Reply

Your email address will not be published.