Taktik pencuri masa kini kelihatan seperti tiada apa2, Jangan sampai anda H1STERIA bila tengok barang anda hilang masa membeli belah.

Kejadian kecuri4n nampak seperti semakin berleluasa sekarang malah perkara ini terjadi sudah sekian lama. Pencur1 biasanya mempunyai banyak taktik ketika mahu melakukan pencurian tidak kitralah dimana.

Seperti contoh apa yang berlaku didalam perkongsian video daripada seorang pengguna media sosial ini, nampaknya si pencuri mempunyai taktik yang tersendiri untuk melakukan pencur1an.

Mereka akan tanya, tanya dan tanya untuk melengahkan masa. Ataupun mereka akan menaburkan kata-kata manis untuk mencairkan hati si wanita naif tersebut.

Selalunya, apabila pihak keselamatan yang bertugas nampak perbualan berlanjutan lebih daripada 5 minit, mereka akan masuk campur perbualan tersebut.

Harap artikel Kanal kali ini bermanfaat bagi kaki lepak KLCC. Semoga keselamatan anda sentiasa terjaga semasa membeli-belah. Insiden yang berlaku hanya akan potong mood anda untuk membeli-belah.

Ingat seorang je yang mencuri, oh rupanya ada kawan dia yang kat situ yang cover line. Video mereka tular di media sosial yang mereka sedang cover line di sebuah kedai suka. dan dua suspek lelaki dilaporkan mencur1 sepasang kasut bernilai RM739 di sebuah gedung pakaian sukan.. Tak mampu beli jangan lah sampai mencuri. Tak balik ke video sampai tular di media sosial.

Kalau nak kan sesuatu, Jangan lah sampai mencuri.

Jangan lupa like share komen. Terima kasih!

Post Berkaitan

Leave a Reply