Hairan Ked4i Sering Dikerumuni Ramai Pel4nggan, Rupanya Ini Yang Pakcik Ini Buat

Terdapat bermacam-macam cara bagi setiap orang untuk mencari pendapat4n dan sumber rezek1. Salah satu diantaranya ialah dengan melakukan perni4gaan yang amat dianjurkan dalam islam tidak kiralah perni4gaan tersebut besar atau pun hanya kecil-kecilan.

Kebolehan serta cara berkomunikasi dengan pelangg4n amat penting bagi menarik pel4nggan untuk membel1 pr0duk yang diju4l.

Berniag4 Roti Di RNR

Seorang pengguna Twitter dikenali Aisya J melalui perkongsian video di Twitter miliknya telah bertemu dengan seorang pakcik yang menju4l roti yang berlokasi di RNR Sungai Buloh. Menurut pakcik tersebut roti yang diju4l di ked4i roti itu dibuat oleh Isterinya.

Perkara yang membuat Aisya J tertarik adalah cara pakcik tersebut bertutur kata. Percakapannya sangat sopan dan teratur serta sering tidak lupa memuji roti-roti yang dibuat oleh isteri tersayang.

Sering Memuji Roti Air Tangan Isteri

Roti-roti yang diju4l juga di ked4i pakcik tersebut kelihatan sangat sedap dan menarik. Terdapat berbagai-bagai jenis roti dan perisa yang menurut pakcik itu telah diadun serta dibakar oleh isterinya.

Kelihatan pakcik tersebut sentiasa memberikan senyuman manis serta menyenangkan para pembel1 yang singgah, kebanyakan netizen yang membaca tweet tersebut memuji kebolehan  pakcik tersebut berkomunikasi dengan para pel4nggannya lagi-lagi apabila dia tidak jemu memuji roti-roti yang dibuat isterinya.

Roti jual4n pakcik ni sangat sedap! Wife dia buat

Rasa teringin pula nak bel1 dan rasa

Bangga dengan pakcik, sering memuji air tangan isteri

Leave a Reply

Your email address will not be published.